Yokohama In, THY Out


İngiltere Premir Lig'in en güçlü şampiyonluk adaylarından Chelsea, Japon otomobil lastiği üreticisi Yokohama ile 5 yıllık reklam anlaşması yaptığını dün Stamford Bridge'de yapılan basın toplantısı ile açıkladı. Anlaşmaya göre 2015-2016 sezonundan itibaren Chelsea'nin göğüs reklamı Yokohama olacak. 


John Terry

Anlaşmanın 5 yıllık olduğu ve toplam £200m yani yaklaşık $300m değerine ulaşacağı tahmin ediliyor. Böylece Premier Lig tarihinin en yüksek ikinci sponsorluk anlaşması imzalanmış oldu. (1. Sıra Manchester United - Chevrolet)

Chelsea Yokohama

Koreli elektronik devi Samsung'la 10 yıllık birlektelikten sonra yine Uzak Doğu'dan bir anlaşma yapan Chelsea, adeta bölgenin cazibe merkezi.

Yapılan anlaşma ile yeni sponsorun Türk Hava Yolları olacağı söylentisi de sona ermiş oldu. Zira uzun zamandır Turkish Airlanes logosuyla THY'nin Chelsea'yle yıllık €20'luk bir ön anlaşma yaptığı söyleniyordu. Hatta THY'ye ait olan bir twitter hesabı aşağıdaki fotoyu paylaşmıştı. Ancak ne yazık ki bunun gerçeği yansıtmadığı anlaşılmış oldu. 



Dipnot: THY geçtiğimiz hafta Bosna Hersek Birinci Futbol Ligi takımlarından Sarajevo ile 3,5 yıllık ana sponsorluk anlaşması imzaladı. Demek ki büyük takımlara ana sponsor olmak o kadar da kolay değilmiş. 

Temenni: Umarız THY Türk takımlarına da sponsor olmayı gündemine alır.


PAYLAŞ:

Herkese merhaba, ben pertev! Futbol dünyasındaki teknolojik yenilikleri ve piyasaya çıkan tüm ürünler hakkında herşeyi ilk önce siz öğrenmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Keyifli okumalar...

1 yorum:

  1. Parayı bastırmış.
    THY Türk takımlarına daha fazla destek vermeli, katılıyorum..

    YanıtlaSil

Yorum girerek fikrinizi bizimle paylaşın...